14/5 <3

jag älskar dig daniel, och de kommer jag ALLTID att göra. 14/5-O8, snart tre månader baby.. dom tre bästa i mitt liv! u n' me it's what it's mean to be.


igår var jag med carro dåva! :D älskar min solstråle. vi softade mest&snacka en massa. sen vid halv tio drog jag hem till danne, vi snackade ut typ, låg och mös osv. sen vid tolv drog vi till stampe, där thessi, poppe, jovan & stampe var. satt bara och softade typ. :} var hemma vid halv två, kollade massa film och mös! <3 vaknade vid elva idag, TIDIGT för att vara johannis alltså. pussa ihjäl min älskling och så! :D svär han var VÄRLDENS gulligste pojkvän shit, han fyllde badkaret med vatten&skum, tända massa ljus och sånt åt oss, miiiiiih så mysigt! sen åkte jag hem.. :( sitter här och segar, ska snart till mormor. HA D :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0