7 augusti

denna sommaren har gått riktigt snabbt, det har nog faktiskt varit en av dom tråkigaste sommrarna någonsin, men jag har haft så jävla kul att det inte är sant! upplevt både bra och dåliga saker, men så skoj jag haft. om elva dagar börjar skolan.. shit, elva ynka dagar. längtar inte, vill bara ha sommarlov så man kan vara ute hur länge man vill, gå upp när man vill, göra vad man vill när man vill. det är fanimej livet! :D idag vaknade jag vid halv halv fyra, cp asso. :s har vänt på dygnet!! hatar de!!!!!! men de fixar sig. drog hem till min mormor, målade och hjälpte henne lite. cash cash. sen vid sju kom jag hem, bråkade med mamma.. hatar de, men älskar henne! <3 sen vid nio drog jag till bjuv, min kusin körde, svär som jag älskar hennes bil, oooh, längtar bara tills jag själv får körkort. -.- i bjuv umgick jag med carro! <3 underbar människa. :* sen vid elva tog jag bussen hem. mamma&jag färgade ögonfransarna på varandra, haha katastrof. sen åt vi bullar&drack te, satt och snacka massa, älskar såna stunder. sen efter de har jag degat ihjäl mig. kan inte sova, hatar de! ;@ vill bara somna, vakna upp och se att de är morgon. haha, även om tre - halv fyra inte är morgon, men ändå. nej nu ska jag sätta på någon kass film som jag sett hundra gånger, sen decka.

hajdoooooo.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0