a la festival

bjuuuuvsfestivalen idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! shit har riktiga damp ryck, så jävla skoj det ska bli. ska till carro vid två/tre, sminka mig, fixa håren och så. sen lite förfest hos henne. sen blir det FEEEEEEEEEEESTA! shit som jag har längtat. borde typ egentligen inte dra dit, för min mage dödar mig. hate it. men jag tänker inte böla för de! :D här ska de festas!

vaknade vid halv åtta idag, gick till bussen vid åtta, stack till skolan.. hade en lektion! så jävla onödigt. så vid halv tio tog jag bussen home igen. :) ligger i sängen med datan, ska snart packa och fixa lite. vafan ska man ha på sig? :s haha. kommer vara tvungen till att ta världens största väska för fan haha. massa dricka + kläder + smink + skor och massa shit. jag kommer dö. men vafan? :D ska sova hoss carro inatt också, wiiho. men skriver mer sen eller när jag har tid! posshaj.



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0