en bild säger mer är tusen ord


yaaaaaaa! en bild säger mer än tusen ord. :) fixade nyss lite med
min mobilis. la in ny musik, raderade gamal musik, la in bilder
från den och sånt. är sjuuuuuuuuuuukt seg när de gäller min data
& sladdar till den, haha.

1 bilden är min Hugo & lite av jag som pussar på honom :D
2 bilden är Hugo & lite av min tunga. världens sötaste kusin.
3 bilden är när jag softade med livet någonstans säkert bjuv
4 bilden är typ en missbildad bild, min tunga ser svullen ut :s
MEN KLAGA INTE IDIOTER :D inte ofta jag är framme med kameran vetni!

nu ska jag sova som jag sagt i tre timmar :s haha, ska upp klockan halv elva :(

av: cassie

haha jag ser en stoner på bild ;) <3

2008-08-19 @ 16:31:49
url: http://ucanthandleit.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0