en bild säger mer är tusen ord

här kommer lite bilder från dom senaste dagarna, bjuder på allt. :} wiiho.


innan jag åkte ut på något äventyr, DE VAR KALLT!


absolut godaste frukten någonsin. vattenmelon i mitt <3 föralltid. kgrände
som fan när jag var hoss mormor, men man kan bara älska det asså.


skrutt korre, hihi. :) äventyret någon gång, haha.


jag och jesper dampade innan vi skulle till lollo, självklart!


skulle självklart leka cool när jag var i ekeby, med någon moppe :s haha.
mitt hår är av jordens alla möjliga färger, katastrof!! ska fixa de snart, och
jag ser ut som jag är tjockast i världen, men som sagt, jag bjuder. ;)


födelsedags barnet fick tårta och läsk på sig, wiiho! :D

orkar inte lägga upp fler bilder.. sorry!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0