IM BAAAAAAACK

wzup? ;) har inte uppdaterat moi så mycket.

igår var jag med bästa carro på väla, eller ja, först var jag i skolan.. sen drog jag hem till carro, fixade oss osv.. sen tog vi bussen till väla! :D käka mcd, gick runder, snacka, shoppa osv. :} köpte en brundkräm, en näs piercing, ett par jeans, en kofta och smycke. skit soft älskar carro, wiiho! :D sen tog vi bussen till bjuv, jag gick hem till danne, och hon hem till sig. jag&älskling kollade på någon film, sen vid tio tog jag bussen hem och sov!

idag började jag skolan halv nio, hade SO sen slutade vi halv tio. det känns rätt olönt med att gå i skolan en timme? :p men ja, de är chillnani. efter skolan drog jag till vara, tog en cigg med thessi & älskling. <3 sen gick jag och min bebis hem till honom, softade, sen vid elva tog jag bussen till JB, hälsade på alla människor. jag vet ni saknar mig! :D sen hem, fixa moii, fika med mamma, och tog bussen till hbg. mötte bekkah & emli. käkade mcd, sen gick vi till campus och emli solade, sen tog jag tåget hem!! gick hem, sov lite, sen tog jag bussen till carro, min bebis! :D var med henne, sen vid tio drog vi ut, träffade min älskling & poppe. nu sitter jag här och dör för jag är CP TRÖTT. ska sova när jag skrivit klart denna biblen, haha.




bild på kusin & jag när vi väntade på emli som solade. <3

av: cassie

"köpte" en brunkräm ;) haha <3

2008-08-23 @ 00:27:33
url: http://ucanthandleit.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0