k a t a s t r o f

ursäkta ursäka ursäkta gott folk! jag har blivit en jätte ur usel, cp dålig bloggare. har knappt bloggat alls den senaste veckan. förlåt! :( har haft fullt upp! i helgen tog jag de mest lugnt, fast på lördagen åkte jag till kornelias hus. (h) vi softade, drack, osv! katastrof natt, haha! somnade kl O8.3O på MORGONEN!! ja ni läste rätt, MORGONEN! haha, vi är cp. sov gott sen iallafall. sen i söndags tog jag det lugnt, grilla och så med mamma och hennes vänner. älskar min mamma, vi bråkar knappt alls mer, är så glad att just hon är min mamma. <3 sen i måndags var jag typ upptagen 24/7, var hoss mormor, åh min älskade mormor, som vanligt proppade hon i mig massa mat och klagade på att jag blivit smal, sällan haha. sen kom korre lite. :) älskat dessa dagarna nu på sistonde! jag älskar mitt liv och hade absoulut INTE bytt ut det mot någons.

idag var jag hemma hoss lollo, hon fyllde 16, HOPPAS DU LEVER I 2624683 ÅR TILL! grattis gumman, älskar dig! åt massa tårtor och tjocka oss! :D riktigt soft dag, minns inte så mycket men jag gillade den haha. imorgon ska jag hem till min mormor, miiiih. :* hon är bästa! <3

orkar typ inte berätta mer nu, sjukt seg.. ha de bäst för de ska jag ha!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0