människor alltsåååååååå . .

loggade nyss in här på bloggen.. hade fått en kommentar! ''Ullared barn!!'' .. eeeeeeeeeeeeeeh jaha lixom? haha. först tänkte jag vemfan var de? självklart en anonym person! för det första, jag handlar aldrig kläder i ullared, och om jag nu skulle handla där har de bara varit mjukisbyxor, för dom är UNDERBARA! för de andra, jag tar inte åt mig av onödiga / falska kommentarer. för de tredje, låt folk handla sina kläder VAR dom vill, om dom vill handla på uff, låt dom. jag kan säga själv, jag gillar inte ''ullared-kläder'', men orka klanka ner på folk som använder de? de är precis som andra kläder? .. fattar inte mig på vissa alltså! och en gång hade jag fått en kommentar ''Jävla hora din pojkvän slår dig osv''! den personen som skrev de måste varit efterbliven, danne skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG lägga ett enda finger på mig. och jag är ingen hora?! :s orka människor alltså. haha sorry för denna långa historien, men sånt går mig på nerverna, men ni ska inte tro att jag tar åt mig onödiga människor. ;) jag älskar mitt liv, de kan INGEN ändra på.


over n' out gott folkz :D


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0