nödvändigt

jaaaaaaaaaadå, ni läste rubriken. detta inlägget känns faktiskt nödvändigt. har inte haft någon ork och lust den senaste tiden att sitta vid datan. så nu är jag tillbaka, och ska skriva av moi! de är väl skoj? :D

i lördags tog jag det lugnt hela dagen, var hos mormor lite! sen framåt sextiden begav jag moi till bjuv, kräftskiva hos carro! <3 skit mysigt, fast kräftor är nog inte riktigt min grej? ;b sen vid nio gick jag hem till danne, så hade vi fett tråkigt, så jag, danne & poppe åkte hem till stampe. där emma, picke, fjömpa, stampe och en massa andra figurer var! :} drickekväll typ. vid elva/tolv kom carro, kevin & thessi också dit! jag&danne bounca hem vid två tror jag? somnade väldigt snabbt, helt trött i hela kroppen haha!

i söndags vaknade jag upp hoss danne! gjorde en dum sak, dom som ska veta, dom vet! sen åkte jag&mami till ikea, handlade lite, käkade där också mohaha! sen kom jag hem, gjorde absolut ingenting, sen drog jag till jovan rickhard och micaela. vi softade meeeeest. var på någon jävla lekplats där dom tvinga ut mig på en ''bro'' och hoppade så jag höll på att dö :( hahahaha. skit roligt faktiskt! sen vid tio åkte jag hem, softade så jag dog.

i måndags var jag i skolan från halv nio tills halv två! :) sen drog jag till hbg, fixade lite saker. sen kom jag hem vid sex! käkade pizza med zigenaren! :D sen hjälpte vi mammas kompis att flytta lite, chillnani för jag gjorde inte ett skit! hahaha. jag minns faktiskt inte så mycket av denna dagen. :$

i tisdags / igår drog jag till skolan, halv nio till halv två. sen hem till danne, snackade ut och så. <3 sen hem, sminkade mig, sen bar det av till polisen! tog passfoto&så, det fick duga. sen käkade mami och jag mcd. :$ sen körde hon mig till min carrofiiiiiiiiiiiix! <3<3<3<3 vi softade med livet, sen drog jag hem vid sju. tog det lugnt hela kvällen. träffade även cecce&emma lite. :) hihi.

idag är jag ledig, och de är så jävla skönt! vaknade vid tio av att mamma ringde. HAR DU RINGT MIG?! jag bara eeeeeeeeh snea på livet, JAG SOVER :@ hon bara oj förlåt glömde de. hahaa. gick upp, drack te&tog mig en cigg. sitter här nu, försöker väcka carro. men jag lyckas inte så bra. ska hem till henne sen idag! har inget mer att skriva nu. ;b


peace!

av: Cassie.

(sen käkade mami och jag msn) HAHAHA whut? <3

2008-08-27 @ 13:22:18
url: http://ucanthandleit.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0