waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaza

''johanna, varför är du så bäst? - ah, de ligger väl i släkten..''

idag är det söndag, vilket betyder att de är måndag imorgon. måndagen den 18e. och måndagen den 18e betyder att skolan börjar! åååååååååååhhhh cp ångest!! vill verkligen inte. nej nej. detta sommarlovet har varit segt, men ett av dom bästa i mitt liv, hittils.. har spenderat den mesta tiden i bjuv, men fan vad jag har älskat de. :) shit, går inte att beskriva. men imorgon är de skola iallafall.. :( nog om de.

vaknade upp hos min bebis imorse, bästa stället att somna/vakna upp på. :) vi softade mest, sen klockan två tog jag bussen home. käkade med jesper på ica, nolife haha. sen drog jag hem till mormor, cashcashcash. :D åt pizza, tjockis. :$ och nu sitter jag här, kom hem från bjuv för en stund sen. ska alldeles strax dra upp till ica och handla godis, sugen som fan. hör av mig ikväll eller imorgon.

TA HAND OM ER :)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0