waaaaaaaaaaza

ingen idé om vad jag skulle ha för rubrik, så de fick bli den gamle vanliga, WAAAAZA! ;)
de får duga.

idagens så gick jag upp vid sju, fixade moi&så. sen vid åtta tog jag bussen till skolan. fick reda på att vi skulle till andra änden av bjuv, VATTENTORNET. :s fick panik, men ja.. vi fick gå! kom dit, var där 1O minuter, sen fick vi gå om vi ville. så vi gick till bussen :D haha tog bussen till netto, handlade chips&läsk. satt och snacka massa gojja, hade liksom rast i en timme. sen traska vi tillbaka till skolan, hade samhällskunskap, sen slutade vi halv tolv! :D jag, jennifer & anton gick till varagårdsskolan. träffade mina sötnosar, DANNE CARRO THESSI! big love to yall. <3 sen drog jag, danne & carro hem till honom och softade. därefter deras skola igen.. sen vid ett drog jag och carro hem till henne, snacka och tog de chillnani. sen åkte jag, carro, lil tobbe & hennes mamma, mormor och styv pappa till familia. hon köpte en jätte fin skin jacka, och jag&tobbe var hennes slavar. ;) butbut, HAHA! :D sen bjuv igen, tog bussen hem. och nu sitter jag här. ska snart ta en ciggis med rörö min kära granne.

imorgon blir de skolan till två, sen väla. jepjep!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0