1 december

nu har jag bestämt mig!!! så jävla skönt. nu vet jag vad jag verkligen vill. och jag ska fanimej klara detta! mitt första riktiga mål i livet som verkligen har någon betydelse. helsingborg eller malmö, det är frågan.. men jag ska fullfölja detta! jag vill tacka dom som alltid finns för mig, i vått och torrt; mamma, danne, bekkah, sara e, sara L, mormor, emma, lollo o alla andra <3

skolan idag gick snabbt faktiskt. :) rätt skoj, emma var där ju, haha. var hemma vid två, har inte gjort ett skit sen dess. är mätt som en plätt! idag i skolan stack jag, emma o jansson till sibylla o käkade pommes! yummi. (; är rätt trött, sugen på att ta en powernap, men då kan jag inte somna ikväll. ;b första december idag by the way, öppna min chockladkalender hahah. fick ju en av mormor&morfar. take care, skriver sen!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0