10 december 08

tiden går så fort, känns precis som om de var sommar? say what liksom? hahha. vaknade fem i tio idag, väldigt lyckat när min buss går tio. så jag skippa skolan idagens. softade här hemma istället, käka kroketter&b-sås - im stuck! vid tolv tog jag bussen mot bjuv, därfter bytade jag till tåg. :) träffade lollo n på bussen, alltid lika skoj. i stan mötte jag sara L, så tog vi bussen till väla. inhandlade inte så mycket, men lite fick följa med hem trotsallt. (a) vi var på väla i cirka två-tre timmar. vid fyra tog vi bussen till bjuv, tog en cigg med älskling, sara och stampe. sen tog jag bussen hem efter en halv timme. nu sitter jag här och softar med livet. ska snart till familia med mami, ska hämta min älskade och saknade telebobo <3 hihi. :) ikväll ska jag sova hos älskling. skriver kanske mer efter familia. :}

Ha de bra folket.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0