2/12-08

den andra december idag, vilket innebär att det är julafton om 22 dagar! :) blir  glad när jag tänker på de. men får dock lite panik när jag tänker på julklappar, dels vad jag ska ge, och vad jag själv vill ha. jobbigt. vill ha en ny säng, en jätte stor! hade verkligen inte suttit fel, men tjaaa. va ska man göra? bara till att önska sig och hoppas på det bästa, haha!

idag var det skola, kom i tid och var där hela dagen! duktigt johanna. börjat sköta mig riktigt bra, vg i svenska, mvg på min svenska uppsats, g i engelska och vg i samhälle, känner mig duktig. nu är de bara några ämne till att fixa, sen är jag klar. :) sjukt glad att jag valde att gå iv iallafall, i need it! efter skolan hämtade mormor mig, vi bakade lussekatter och drack julmust - älskar dig mormor! därefter körde hon mig hem. när jag kom hem var det ingen mamma hemma, blev lite förvirrad, men kom på att hon var i danmark med jobb.. åkte hem till baby vid sex tiden, tog bussen hem igen vid åtta! duschade och fixade mat, yummi. :} därfter blev det AA o sen DH. imma TVholic, haha. mamma kom hem vid tio tiden, har snackat med henne lite, fick lite cash - aldrig fel. :) hade tänkt sova närsom, skolan från halv elva till tolv, därefter hem, sen blir det väla med sarababy! ska nog hem till danne lite senare..

/ jjjjjjjjjjjjojo



a  t o u c h  o f   p e a r l


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0