24 december - julafton

nu är det dagen alla längtat efter. julafton. hann inte blogga imorse eller innan idag, så det får bli ett natt-inlägg. har haft en riktigt bra dag! började med att jag vaknade vid halv ett, tog det lugnt, sen vid ett började jag fixa mig. vid halv tre körde mami och jag till mormor, där i stort sätt hela släkten var, förutom min ena moster och hennes familj, och mina två morbrödrar. bytheway; min ena morbror fyller år idag, grattis Daniel. :) eller ja, igår, eftersom klockan är över tolv, och det är då den 25 december. ska fira med dom på fredag istället. idag så fick jag en volymtång, parfym, smink, kläder, produkter, pengar, presentkort och massa annat! tack allihopa. <3 riktigt mysig julafton, älskar verkligen min släkt!

saknar baby riktigt mycket, träffade honom sist i måndags. :( imorgon kommer bekkah till billesholm, så då ska jag nog träffa henne en stund! ska till baby på kvällen och sleepa där iallafall.

fick min efterlängtade volymtång! hade inte en enda aning om att jag skulle få den, brukar ha mina aningar. men icke! fick den av mamis. älskar verkligen den! den är från obh nordica -björn axén  volumaster. riktigt bra märke! nu är jag snyggast i håret, så se upp! ;}






don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0