2a advent

Hejsan. :) vaknade vid ett, av att sara bara SHIT! måste handla cigg. hahah så söt. gick upp, tog varsen cigg.. sen vid två hämtade hennes papi henne för hon skulle till småland. saknar dig redan gumman! igår så kom hon till mig vid sex ungefär? minns inte så bra, så käkade vi fläskfilé och lite annat, vid åtta tog vi bussen till bebis, jovan och steffen. sen åkte vi hit o dit och massa sånt. HAHAHAHA riktigt kallt höll på att dö. vid ett var vi hemma, krängde rostade mackor, sen somnade vi vid halv tre. tack för en soft kväll. :}

idag blir  det att dra till julskyltningen en sväng med mother! :) sen ikväll ska jag på kalas hos min ''kära'' kusin en sväng, Hampus fyller 8. congratz! sover nog hos bebis inatt, fårse hur det blir. skola imorgon, fucking fuck. men återkommer nog sen. funderar även på att färga mitt hår också idag, får se om jag hinner.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0