4 december

sho, shululu, hallå, tjenixen, tjabba - ja ni har säkert förstått att det jag försöker säga är HEJ! :) allt bra idag? ja det är det. alla undrar men ingen bryr sig! HAHAHAHAHAAH. idag tog jag bussen till skolan åtta, hade svenska, därefter matte och sist engelska. det var skit segt den första timmen eftersom inte emma var där, men när hon kom ville jag inte hem och dö längre! :D så knas att en männsika kan ändra ens tankar, haha. slutade halv två, mami hämtade moi och vi drog till city gross, handlade chocklad i massor, godis, läsk och massa mat! handlade en julklapp åt Hugo också, memori. han verkligen äääälskar det (to die for enligt honom). så är det någon som blir glad på julafton så är det lille h. efter city gross åkte vi hem, åt spaghetti&köttfärssås. softat mig igenom hela dagen om man säger så! bara glott tv, badat badkar och lite sånt. skönt as hell!! hon är kvart i sju nu, ska ta bussen till Babyboo klockan åtta, nanna där! imorgon är det fredag, och då ska jag nog till väla med lollofizzle efter skolan, sen ska jag slinga hennes hår. :) blir nog sova hos baby imorgon med, men ja, det återstår att se! nej nu vill jag ha julmust och en cigg.



/ kungen.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0