ALL EYEZ ON ME

igåååår så uppdaterade jag inte! glömde bort det helt. anyway, vaknade upp hoss baby vid åtta, gick till skolan och hade en lektion i 40 min, sen slutade vi. :) tog bussen hem och sov tills två, var tvärtrött. sen tog jag bara det lugnt med mami, lagade mat - fläskfilé, potatisgrattäng och sallad, yummi! sen kom baby o jovan och hämtade moi. så stack vi till familia&så.. tog det mest chillnani hela kvällen, mös, var ute och glodde film. imorse så vaknade vi vid tolv tiden för att en viss SARA&STAMPE ringde och väckte oss. haha. så jag och baby gick upp då, tog ett bad. skulle egentligen till LA och bada med baby, sara, sara e, jovan och stampe, men där var 18 årsgräns på en lördag? ;s jahapp. åkte hem vid ett.. börjar bli sjuk, fett segt! sara e kommer till mig sen, hihi. ska nog träffa våra älsklingar! nej nu ringer sara L haha, skriver mer sen.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0