back on track

hejsan gott folk. förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. har haft fullt upp! ska berätta om veckan som varit.. i fredags åkte jag, baby, sara och stampe till väla, där vi träffade sara och jovan! fick upp min lilla älskling klockan åtta, HAHA. vi tjejer gick själva, men ja, jag förstår faktiskt killarna, haha. inhandlade en parfym, två på hotpants, en tunika och en väska. lägger upp bild när jag orkar. sen käkade vi mat, åt räk-baguette, YAAAMMI! var väl hemma runt två tiden. kvällen spenderade jag hemma hos mormor, där hugo och andra släktingar var. i lördags gick jag upp TIIIIDIGT, klockan tolv. vid två tog jag bussen till sara, vi käkade mcd, gick i stan och checka affärer. hittade inget snyggt, så vi begav oss ut till väla. där blev det en bh med string till, en nessecär, en consealer och ett nagelack. vi träffade även min älskling, och hennes! så vi gick lite med dom också. sen åkte hon och jag hem till henne. :) vi åt (SÅKLART), och tog det chillnani. sen fick vi ryck, blev sugna på mcd-glass. så vi tog bussen till knutan, käkade glass och paj på mcd. sen fick vi för oss att vi skulle ta en annan buss hem till henne, som tog typ en timme! men den gick tydligen inte hem till henne, HAHA. så vi fick byta buss och sånt bajs. så tappa jag min mobil, så skulle jag sätta i batteriet och starta den. slår FEL pinkod TRE gånger. så den dog. var tvungen att ha min PUK-kod, men den lappen ahde jag slängt. så mitt liv gick isönder. (u)(u) väl hemma hos henne, igen, så kollade vi the hottie and the nottie. så sjukt bra film. ;} till det hade vi såklart popcorn. vi somnade väl runt halv fem tiden, haha! vaknade upp hos henne runt två snåret, käkade frukost, röka och tog det lugnt. sen vid tjugo över fyra tog jag tåget hem. :( hon följde mig till ramlösa, sen lämna hon mig den svikaren! var hemma runt fem, åt food med mami, och efterrätt! :D chockladpudding, YAAMMI. vid nio tog jag bussen till bjuv, mötte sara L, åt pizza med henne, sen gick jag hem till älskling. :) vi mös, kolla film sen somna han. jag var vaken i 4 timmar, kunde inte somna! så var jag skit hungrig, men ville inte äta själv, så jag logga in på msn och fråga stoffe (hans tvillingbror) om han var hungrig, och det var han, så vi gick ut i köket och åt mackor! :D hahahaha. kom hem vid två tiden, väntar på sara, vi ska äta!!  tack för en skit najs helg. återkommer sen!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0