christmas day

juldagen idag, tror det heter så iallafall! ;b vaknade vid ett tiden. har börjat få katastrof drömmar, vill inte ens sova. drömmer riktigt knasiga drömmar, sjukt jobbigt. nog om det! när jag vaknade tog jag en cigg med mami, sen bestämde vi oss för att åka till maxi och handla lite. blev godis, tamponger och andra nödvändigheter, som tillexempel SNURRESPRÄTT<3<3 min och lollo's dricka, den heter egentligen något annat, men vi trodde den hette snurresprätt, så ja, nu heter den de! träffade min ena moster och hennes man på maxi också, haha! kom hem för en stund sen. väntar på bekkah min kusin, hon är i billesholm, så henne ska jag träffa. sen blir det väl middag i guess, vid sju åker jag till älskling iallafall. återkommer imorgon om inte innan, :)

take care people!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0