countdown; 2 day's left

uppdaterade sist i lördags kväll. my bad people. sara sov hos mig hela helgen ju.. i söndags åkte jag hem till mormor vid tre tiden, pyntade granen, tog upp det sista julpyntet hos henne, älskar dig mormor! hon är bäst hon. sen vid sex tiden åkte jag till baby, vi käkade sibylla, kollade film och mös. åkte hem från den sötungen vid två tiden idag, mormor hämtade mig.. vi bakade några kakor vi alltid har till julen. sen åkte jag hem vid halv fyra. väl här hemma kom mamsi, men tvingade in mig på mitt rum för hon skulle slå in julklapparna åt mig. :) sen åkte vi till familia - åt bakad potatis, fick tre tröjor av henne (bild kommer, skit söta iallafall), sen stor handlade vi på city gross, köpte blandannat hårinpackining, mat, godis och tre stycken filmer; pledge this, legally blonde 2 och hus i helvete! :D gamla filmer, men skit roliga. nu ska mami och jag äta ost-bricka, dricka mer cider sen kolla film. :) återkommer sen.

PUSS, j ♥


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0