countdown; 8

åtta dagar kvar, sen är det julafton! :D shaize vad tiden går snabbt. känns som om alla nyss satte upp julpynt och så? är ledig idag, så fucking najs. vaknade vid halv tolv, fick reda på att det varit jordbävning i SKÅNE?! say what? synd att man sover så hårt som man gör. ;b idag när jag gick upp så typ fattade jag inget, visste knappt vilken dag det var eller något. men sen tog jag mig ett glas juice och en cigg, så nu är jag normal igen haha! tror att jag ska träffa älskling idag. :) my babyboo. och jag och mami ska klä granen också kom jag på nu! mysdag. är även ledig imorgon, får se vad som händer då. vill hitta på något. vet bara inte vad? nej eftersom jag inte har något viktigt att skriva, så ska jag sluta.

/ j-oooooooo


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0