countdown

jaman! 16 dagar kvar tills julafton, om jag inte har helt fel för mig? ;D
idag så försov jag o bebis oss, kom ungefär bara 2O min försent, jag är duktig! var där inte alls länge, sen åkte jag hem till lollo, my sweet love. :) svär hon är kvinnan i mitt liv (efter mamis)! vi lagade mat; någon stek och så stekte vi potatisar (trixa&fixa med dom så dom blev yummi!) och någon god sås till de! vi tog även brun utan sol, i HUVUDET så nu ser jag ut som en förvirrad neger som typ haft liiiiiite klorin i huvudet. hahaha! vid fem tiden hämtade mami mig, var hemma och chilla.. vid halv sju åkte jag och mami hem till hennes farmor, hon fyllde 75(?) tror jag. grattis gamling! :) haha. svär så söta mammas farmor&farfar är.. eftersom jag tagit brun utan sol i huvudet såg jag ut som fan, så säger hennes farfar åt mig; du ser ut som en mulatte, du är halv brun i huvudet, sen en toffs på huvudet! såg ett program om afrika, där var de en tjej som var halv svart, du liknar nästan henne ju! hahahhahahahahahahha, jag bara jaja. (h) hahahahaha, så söta. kom hem vid nio tiden, nu sitter jag här och tar de chillnani, mami och jag skulle egentligen glott någon film.. men jag orkar inte - mår bajs. börjar bli sjuk. :s palla? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHE du. nej nu ska jag ringa min söta pojkvän, hihi.


/ superman.

''jag tror att alla kommer ihåg sin första kärlek, det var inte
den du älskade först, utan den du älskade mest..''
d a n i e l + j o h a n n a <3


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0