en dag kvar, EN ynka dag

.. sen är det dagen alla längtat ihjäl sig efter. tänk att man kan längta så mycket efter en dag! jag menar, 24 timmar, sen är allt slut? ;b det är rätt galet. men hela grejen är rätt mysigt, man pyntar, bakar, umgås, tar det lugnt och så, det är rätt chillnani. jag älskar verkligen julen. har handlat alla julklappar nu, riktigt skönt. ;} idag så vaknade jag vid ett, gick upp och åt, sen slängde jag in mina nya tröjor i tvätten, har varit på matöppet och handlat mjölk åt mami, hämtat ut pengar åt mig själv och bara tagit det lugnt. hörde mamma skrika att det var middag, så jag får väl gå ut i köket och äta. ikväll blir det mys hos mormor, man bryter ju inte gamla traditioner, right?



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0