EN VECKA KVAR!

en vecka, sju dagar, 168 timmar, ja sen är det julafton!
hur skönt är inte det? :)


idagens är jag också ledig, skööööööööööönt. vaknade vid tolv att att sara smsade mig! tack så jävla mycket gumman! :) haha, skoja. har pratat i tele med bekkah, ätit frukost, tagit det lugnt och lite så. vad händer idag? funderar starkt på om jag ska till bjuv eller inte. lollo kommer också antagligen hit och sover hos mig ikväll, inte säkert - men kanske! :) imorgon är det somsagt julavslutning, börjar 10:00, sen efter ska jag, emma och lollo käka kebab antagligen. najsi, kommer sakna dig emma. :( för er som inte vet, så ska hon sluta i min klass! kommer dö .. påtal om dö,  så igår stack mami och jag till familia och lämnade min mobil på lagning, ovanligt va? så frågade han på telenor; vad gör du om vi inte har en lånetelefon åt dig? jag bara; dör? :s haha, som han skrattade. saknar min telebobo redan! har en sån ful, skruttig rosa/lila telefon, som är helt sönder. tack telenor! <3<3<3 ska duscha nu.

/ superman.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0