Im the world's greatest

somnade efter många om och men inatt, var sten pigg. och det var sjukt jobbigt. imorse vid halv nio plingar det på dörren. gissa vem som stog där? :D min min min fina underbara söta älskling. han hade sovit i billesholm, eftersom han ej kunde ta sig hem och mami och jag bråka. (A) vi sov en halvtimme till, sen gick jag upp och fixade mig. vid kvart i tio begav vi oss till bjuv. hoppade av på netto, han gick till sin skola och  jag åt min. där hade vi sån avslutning, alla på hela futurum var där, även vuxna o iv elever. ;b fikade och snackade. vid elva slutade vi, då gick jag, lollo, emma och jansson till netto. handlade hustler och tuggumi! sen gick vi till osman och åt kebab, yummi. världens godaste där. i swear! efter det var det 4O minuter tills vår buss gick, så vi begav oss till allivs, handlade lite yummi där, sen till bussen. kom hem för en stund sen. riiiiiiiiiiktigt jävla trött. varför blir man alltid det när man kommer hem? iallafall jag. :s ska vila en stund, mormor kommer och hämtar mig vid halv fem. vet shi vad som händer 2 night, vill hitta på något eftersom jag har lov nu. ;*



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0