julbak och mys!

mormor hämtade mig vid halv fem, hemma hoss henne befann sig självklart morfar. även hugo och min moster madeleine. vi gjorde pepparkakor, marsipan&nougat figurer som vi doppade i chocklad och cornflakes i smällt chocklad. ÅH, så gott det var. :) hugo är världen's sötaste, min lille ögonsten! när vi hade bakat så gjorde mormor korv med bröd, haha hon är söt hon. mami kom även, hon hade inhandlat ett par kawasaki åt sig, så söt hon är <3 sen blev det lite mys framför tv med min lille ögonsten! kom hem vid lite över åtta. har nästan precis duschat, ska ta bussen till danne om 50 min dvs kl 22.00 pallar egentligen inte så sent, men vill ju träffa baby! nanna där inatt. här får ni lite bilder från baket;


bild ett; ett pepparkaks D, till älskling haha!
bild två; marsipan figurer
bild tre; cornflakes i chocklad


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0