kvälls-update

sen jag skrev sist har det inte hänt så himla mycket. pyntade granen, städa lite och så bara. bebis kom hit en stund! :D:D tog en cigg och så, för han var ändå hoss en kille som bor i samma område som mig. har även noppat mitt ena ögonbryn haha, ska ta det andra snart. blev skit bra denna gången, fick ännu mer form på dom. skit snyggt. har även lagt fram kläder tills imorgon; mörkblå stuprörs-jeans, röd t-shit där det står I heart you och lite sånt på, och en grå kofta. tänkte att det passade med en röd tröja tills imorgon för då är det ju julavslutning. :) när jag bloggat klart ska jag lägga i allt mitt smink i en större nässecär, har för mycket smink i en liten nässecär i min finns det just nu; tre brunkrämer; lôréal - true match, nivea - ideal finish och maxfactor - colour adapt. har även fem mascaror; två maybelline, två lôreal paris och en nivea. det finns även en rougé från lôreal, en kajal från lancôme, tre glitter eyeline från h&m, två h&m ögonskuggor, en lôreal mineral ögonskugga och lite annat. inte allt smink dock, men det jag använder mest av! :} nej nu ska jag lägga sminket rätt, noppa klart mitt andra ögonbryn och kolla tv! sköt om er kära läsare.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0