lucia och massa annat

kortfattat om allt;
lollo sov hos mig till idag (lördag), vi skulle ju vara vakna hela natten, somnade två typ. :) hahahha! vi är bäst. imorse vaknade jag upp i soffan av att lollo tittar på mig, kan de bli mycket bättre? NEJ :D vi käkade lussebullar och drack julmust eftersom de var lucia. sen stack vi till familia, köpte julklapp till bebis, till mami och en till lollo, mer fler ska de bli! sen vid fem åkte lollo hem. :( så då käkade jag och mami middag, sen vid åtta körde hon mig till lollo igen, där även lollo's b-friend bill var, älskar hans namn för jag har kommit på så många smeknamn - BULLEN BILLZAN BILLIZ BILLSHIT osv, skit skoj hahahaha. vid halv tolv hämtade mami mig och lollo, vi har nyss gjort hårinpackning. ska kolla på dansfilmer honey, käka chips och dricka julmust. I JUST LOVE MY LIFE!

idag (klockan är över tolv) så har danne och jag sju månader. grattis till oss! <3


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0