lussevaka med mitt hjärta

jag är överlycklig, super fucking jävla glad! vill ni veta varför? antar att ni vill det. jooo - för jag är med LOLLO! <3<3<3 mitt hjärta, min tvillingsjälv, min syster - mitt allt. iiiih. dagen började med att kvart i nio plingar det på dörren, och där står hon - kvinnan i mitt liv, Lollo. :) vi beslutade oss för att ta en ciggis och dricka vanilj te, så det gjorde vi. sen kolla vi tv, softade med livet. och sen gick vi till vår gamla skola, jens bille. träffade allt gammalt folk! och jo - det var massa snö idag, så glad jag var hihi. lollo&jag har inte gjort så jätte mycket idag, ätit, sovit, snackat, glott film och massa sånt mys. im glad that i have you <3 vi ska vara vakna hela natten, eftersom de är lussevaka, vi har hunnit kolla på två filmer hittils - arn2 och prinsen i new york. chillnani! nej nu ska lollo ha datan, och jag ska smsa med min bebis. har inte träffat honom på hela dagen. :( men imorgon får jag det, hiih.


/ den bästa.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0