onsdag.


jag har tänkt på en grej väldigt mycket.. den personen jag är idag, är verkligen inte samma person som jag var vid denna tiden, för ett år sen. för ett år sen hade jag inte alls några tankar på att jag skulle ha ett förhållande, jag trodde verkligen inte att jag skulle ta tag i mitt liv så som jag gjort - både i skolan och hemma. trodde inte att jag skulle ''byta'' umgänge, och definitivt så trodde jag inte att jag och lollo skulle glida ifrån varandra så som vi gjort. jag saknar den gamla Johanna faktiskt, eller det jag saknar är nog det jag gjorde förr. jag hade en bästa vän, och det var så perfekt! hon bodde precis vid mig, vi hade a l d r i g tråkigt. för ett år sen spenderade jag mycket tid hemma, känner mig lite dum mot mama, när jag aldrig är hemma tillexempel.. jag är ju det enda barnet, och nu är jag knappt där mer. det ska bli ändring på det! men annars så trivs jag jätte bra med allt just nu, skolan går toppen, jag älskar mina nya vänner extreemt mycket, min familj som alltid finns där - love y'all! och min underbara pojkvän.



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0