Sista dagen på 2008

det känns rätt så.. konstigt? detta är sista gången jag kan säga i år blev jag tillsammans med danne, i år gick jag ut nian, i år dog min farmor, i år flyttade lollo. istället måste jag säga, jag och danne blev tillsammans förra året, det var förra året jag gick ut nian, farmor dog förra året, lollo flyttade förra året. tror det lite är rädslan att andra ska tycka, att det som hände förra året, måste glömmas. att dom ska säga 'men det var ju förra året Johanna, du måste gå vidare'. jag menar, det som händer idag, kanske är ett minne för livet, men imorgon hände denna dagen förra året. jag borde nog inte tänka så mycket, jag blir förvirrad! jag vill iallafall tacka alla för detta året, det har varit underbart! visst, det har haft sina stunder. men jag ska faktiskt inte klaga! tack alla, tack mamma, tack danne, tack lollo, tack sara, tack emma, TACK ALLA!



tänkte skriva om året som varit..
januari: jag fick min telebobo, festade konstant och blev misshandlad, hehehe.
februari: lolo säger väl det mest? vi shaka assen 24/7 och drack tequila som
om det vore vatten! köpte hårförlängning.
mars: minns det som igår, träffade danne riktigt mycket, dock bara som vän.
denna månaden var även en jojo - lolo - jesper period, vi erövra världen!
april: benne flyttade, vi sörjde. jag fick upp ögonen för danne, vi träffades i smyg.
maj: jag och lolo deckade i ett dike, vi tål inte allt för mycket. jag fyllde 16.
lolo flyttade och övergav mig i billesholm. 14/5 blev det johanna<3daniel.
juni: jag slutade nian med dåliga betyg, sommarjobbade och tog det mest lugnt.
juli: minns inte så mycket av denna månade.. spenderades i bjuv iallafall!
augusti: det tog slut mellan mig och danne (dock bara i två veckor),
umgicks mycket med kornelia. började iv - ääääääälskade det.
september: åkte utomlands med mami och compani. gick i skolan,
umgicks rätt mycket med carro a.k.a grumgrum.
oktober: jag fick min jacka (KÄRLEK), gjorde inget speciellt denna månaden heller.
november: sarorna kom in i mitt liv igen - and i love ya'll.
december: mamma blev sjuk. jag och danne hade 7 månader <3.
firat julafton, umgåtts med mina kära vänner, min pojkvän, min familj.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0