SMÄRTA, SMÄRTA!

jag ska gnälla nu, riktigt mycket. åååååååååååh! haha, egentligen är jag bara fjantig.. när jag vaknade imorse så ringde jag um, skulle beställa tid till p-stav. och (o)lyckligtvis hade dom tid, klockan tre! så jag fixade mig lite snabbt (hade stannat hemma från skolan pga min förkylning) sen tog jag bussen till bjuv.. mötte sara L, så gick vi till min skola, lämnade lite saker till lollo. sen stack vi inom banken och aktiverade mitt nya kontokort. därefter mötte vi älskling och jovan. dom joinade oss till um, eftersom vi inte kunde vägen. (A) fick min p-stav insatt - SMÄÄÄÄÄÄRTA efteråt asso. när dom gjorde de kändes de inte, men nu är de helt svullet. ;/ efter bjuv, stack jag och sara hem till mig och åt, sen tog vi bussen till bjuv igen. var med våra pojkvänner. tog bussen hem igen vid nio, och har inte gjort ett piss efter de! ;D baby ska komma utanför mig och ta en cigg närsom hahahaha! skola imorgon, skriver mer efter det! puss


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0