thai-food at fabouls friday

Vaknade upp hos älskling! han hade skola i en och en halv timme, så jag stannade kvar hemma hos honom och sleepa tills han kom hem. när han kom hem mös vi och så bara, sen tog jag bussen hem. jag och sara fick ett sånt ryck, så vi drog till väla. inhandlade ett läppglans som förstorar upp läpparna, en party-topp och en sjal. niceprice! var hemma vid sex. fixade moi snabbt, sen kom mormor och morfar och hämtade mig, mami och min moster, så åkte vi till helsingborg och åt thai-mat, yummi! kom hem vid halv tio.. gick och handlade cigg. nu sitter jag här och softar, väntar på sara. :) hon är hos mig om 40 minuter, den snyggingen! ;) imorgon ska jag få träffa min man igen, hihi - i love you boy. :) nej nu måste jag fixa upp på mitt rum. ciaaaao!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0