uppdatering

klockan är ungefär fem i tolv.. :} ska snart lägga mig! hade egentligen skola idag, men försov mig.. så jag sjukanmälde mig och stannade hemma. klokt val! vid två tog jag bussen till stan, mötte sara.. så tog vi bussen till väla, jovan&josef kom dit efter ett tag. jag krängde bakadpotatis o sara kycklingsallad. yummi in maah tummy! inhandlade ett par gråa strumpbyxor, ögonskugga och två par öronhänge. najsprajs! tog bussen hem vid lite över sex, åkte hem till baby. <3 vi gjorde inget vettigt, kollade lite på SAC, älskar det! sen vid nio åkte jag hem.. när jag kommit hem så snackade jag och mami lite, sen hamnade jag här. ska snart lägga mig, så jag kommer upp imorgon.. ska bara  röka upp min ciggis. återkommer! ;*


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0