chillnani

shusie. nu får ni höra hela min dag, men som sagt, det är upp till ER! ;) vaknade vid elva, av att mamma ringde, SÄLLAN hon väcker mig? haha. älskling var redan vaken, så vi låg och mös lite! sen upp käka frulle, sen somnade jag igen, haha. sen vaknade jag helt sån trött, så duschade han, så jag sov vidare. (a) sen vid fem hämtade min mamis mig, vi drog hem, käka middag osv. sen kom JEPPIS!! :D vi softade, sen vid sju tog vi bussen till bjuv, var med älskling, poppe och jovan. :} chillnani. hände inte så mycket, sen var vi framme i billesholm igen vid tio, och då var de bara hem och poppa poppisar sen ut och softa med the life. nu är jag hemma bara, längtar som in i helvete till den 25 JULI, för då får jag min efterlängtade lön. säger bara ÄNTLIGEN!! :D shoppa satan! och på lördag fyller mami 37 tror jag det är, hihi.. lite kalas/fest då. yeppyepp, over n' out.

I NEED!!

av: petrich - me gossip and fashion

jaa :/

2008-07-09 @ 00:43:19
url: http://petriiich.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0