tack alla!


one life, one hope, one love.
jag har börjat om på nytt, helt och hållet.
och jag älskar det, jag älskar det så jävla mycket!
har aldrig mått bättre. :) allt är perfekt, jag har en underbar
pojkvän som jag älskar, en underbar bästa vän som jag inte hade
klarat mig utan, jag har underbara vänner som jag offrar allt för och älskar
mer än något annat, sen har jag min underbara mamma som jag
inte hade klarat mig såhär lång i livet utan, och min älskade
släkt som är de finaste som finns! jag vill ge er alla
ett stort tack för att ni har funnits där för mig i
vått och torrt! ni är världa det
bästa man kan få!

av: Michelle

Fina ögonfransar =)

2008-07-04 @ 12:41:07
url: http://michellebeit.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0