i m b a ck o n t r a ck

lite halvt iallafall! :D men de duger. är inte inne och skriver så mycket för jag är knappt hemma.. är hellre ute i det fina vädret!

today vaknade jag vid halv ett, gick upp tog på mig bikini, sen drog mamma & jag till stranden, där benne & hans familj var, och hugo & min moster! :D bada is the shit, HAHA! var där tills klockan sex, sen hem och åt middag. :} där efter drog jag ut och har varit ute tills nu typ! sitter bara vid datan och har chillnani! kränger vattenmelon. ÄLSKAR DET MEST! godare än godis fan. <3 nej nu ska jag nörda vidare mig på msn.. skriv där om ni vill ha mitt nya nummer! LOVE&HARMONY!




easy e feat. 2pac & ice cube - real thugs


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0