idén alltså

shuziiie! :D jag fick värsta snilleblixten, började tänka som en jude, fyfan - det händer INTE ofta. :s hahah. jag kom på vad jag ÄLSKAR att göra, mest av allt. jag ÄLSKAR att göra saker jag inte får göra!! shit så skadat det lät. :s men helt allvarligt, att göra ''förbjudna'' saker är mycket mycket mycket roligare! eller typ att ''utamana ödet'', det är också fett roligt! det blir sån spänning. jag är efterbliven, jag vet? haha. mina snilleblixtrar är konstiga dom också. jag håller på att dö av saknad. :( jag älskar dig 2 much.. nej nu ska jag borsta mina tänder, sen lägga mig i sängen! (: have it.


ikväll blir de FESTA! :)

av: martina.

palla härma laijla :s haha skämmig.

2008-07-29 @ 16:20:09

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0