inget gymnasie för mig inte

trots mina dåliga poäng så sökte jag ju trots allt in på gymnasiet, i hopp om att jag skulle höja mig. jag kom präliminärt in (stavning) med mina 12O dåvarande p.. nu hade jag säkt mig till 6O p, och kom inte in. trist, men ett år på IV lär hjälpas. ska bli skönt att ha ett lite softare år. men ja, studenten ett år senare än mina klasskompisar!

sov hos bebis inatt, vi såg massa filmer. först någon skräckis, minns inte vad den hette, sjukt konstig iallafall, sen såg vi Liar Liar, riktigt skön film haha! :) sen blev de filmen/dokumentaren om Tupac. åååh, älskar den killen! sjukt bra anyway. sen somnade vi, och vaknade vid halv ett idag. åkte hem vid två, och nu sitter jag här. ska ta något att äta, för jag ska till min älskade mormor sen! :) vetifan vad som händer ikväll. återstår att se.. TAKE CARE!



don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0