O3.25 och är PIGG?!

jahopp, same shit again. klockan är O3.25, och jag är helt jävla pigg? detta är inte bra, höhö. ska upp klockan elva, vilket jag MÅSTE, och inte kommer orka. men måste man så måste man. sjukt boring! but that's life. sitter och trycker i mig glass, fett med gott. PÄRONSPLITT är helt klart min nya favorit, yummi. ;) senare idag ska jag till bjuv, träffa linda och vi ska ta tåget in till helsingborg, till um. därefter blir det väl stan en stund, sen hem till min älskling. han åker till uppsala på tisdag. :( men kommer hem på fredag(?) antagligen! :D hoppas på det. kommer sakna ihjäl moi. :/ nej nu ska jag försöka sova iallafall.

längtar så mycket, iiih.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0