sömnbrist yeah!

shusie. klockan är O3.34 och johanna är fortfarande vaken, lyckat! ;} börjar bli lite små-trött, men jag och jesper har bestämt oss för att vara vakna till klockan O6.OO för då öppnar bageriet, och då kan vi handla morgonfood! ;} yummi. inget är godare än frallor på morgonen, såna varma helt nygjorda, ååh. nej jag gör bara mig själv hungrigare haha! vad händer idagens? jo vid ett ska jag&mamis till soc, möte osv.. sen drar vi kanske till badet,  annars hem! och vid fyra drar jag hem till lollo, och är med henne and hennes b-friend! yeah, saknat dom! sen framåt kvällskvisten ska jag hem till min älskling antar jag! :* me like. ååh, jag är röksugen & hungrig, de går INTE ihop. kan inte äta nu, för de är inte bra för magen sägs de, plus går jag upp nu väcker jag mamma, och får en utskällning. men om jag tänder en cigg, mår jag mer illa. dock inte roligt. men anyway, nu tände jag min cigg! :D jag minns inte om jag skrev i något tidigare inlägg, att jag var hoss min älskade mormor idag! vi satte upp poolen, låg och solade, hjälpte till lite osv, älskar min mormor, hon är bäst! :)
detta inlägget blir ett sånt jag-ska-inte-sova-men-måste-hålla-mig-vaken inlägg! och det har redan börjat ljusna ute?! sommar älskade sommar!

av: Cassie :)

hahahah den låten e så ful <3

2008-07-04 @ 14:35:48
url: http://ucanthandleit.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0