telefonis

vaknade för en stund sen, det är tidigt för att vara mig! (: idag ska jag nog hem till mormor, softa&så med henne! hon är världens bästa mormor <3 sen efter det, ska jag&mami till familia och hämta min nya mobil. fråga mig inte vad det är för någon?! för vi reklamerade min gamle, och ska nu få en ny. but i don't know vilket märke haha! visar bild senare today. om man nu skulle ta och röka, sen tvinga hit jesper!! :D älskling åker nog intei dag, så isåfall ska jag hem till honom.

& jo, för er som INTE vet, men har läst mycket om ''danne och jesper'' i mina inlägg. danne/daniel/älskling/bebis, det är min pojkvän och jesper/jeppe/jeppis, det är min BÄSTA VÄN, inget annat, han är som en bror för mig, och har kännt honom i flera flera år. så nu är det uppklarat. ;}


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0