tröttnat

ja precis, jag har börjat tröttna på dethära med blogg alltså. ;/ 
inte lika mycket besökare, inte lika mycket komentarer. ska jag
ta bort, eller behålla? upp till ER ;)
och sorry för noupdates, har haft fullrulle.

i lördax stack jag, mamma, jeppe, mormor och min moster till stranden, RIKTIGT skönt i vattnet, fick lite färg = BEHÖVDES! sen åkte vi hem, och på kvällen stack jag hem till älskling! vi drack lite och tog det chillnani = BEHÖVDES OCKSÅ!
idagens vaknade jag upp hos min älskling, vi tog det chill, sen vid fem begav jag mig home. på kvällskvisten träffa jag jesper, sanne och sara! vi drog upp till sanne, drack COLA i mängder, bada fotbad i sannes badkar (alla samtidigt) snacka skit och hade det trevligt. såna stunder behövs. nu är klockan snart halv tre på morgonen, holy macarony! ska ta en päron splitt, en cigg och sen min skönhetssömn. för ska upp klockan elva, ska till stan med linda, HERE WE COME UM, haha.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0