vila i frid.

förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen. sist var i onsdags tror jag! haft full rulle 24/7 känns det som. det har hänt lite saker sen sist. i torsdags tror jag att jag var i stan med jesper och handlade födelsedags-present åt min älskade mami! :) har så dålig koll på dagarna nu när det är lov. sen i fredags vaknade jag upp hos bebis, tog det mest lugnt på kvällen! i lördags fyllde världen bästa mamma år, grattisgrattis, hon blev 37, och det firades med släkt&vänner. sen blev det fest i parken, som urartade till max. i söndags var jag knappt hemma alls, stor bråkat med mamma, var med jesper ute hela dagen ungefär, sen kom lollo en stund, och på kvällen / natten var jag hos älskling i bjuv, sov där. igår (måndags) vaknade jag upp hos älsklingen, sa hejdå till honom, eftersom han skulle dra till sin mormor och morfar i uppsala. :( idag har jag knappt gjort något alls, mest tagit det lugnt. fick också reda på att min farmor dött.. inte så roligt!  baby kommer hem på fredag, längtar ihjäl moiii! <3

vila i frid, farmor.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0