yez

ursäkta mig så mycket folkz, har typ glömt bort att blogga helt och hållet! har inte suttit alls mycket vid datan för den delen heller! igår drog jag till älskling vid nio, var med honom och lite andra folkz. chillnani. sen hem till älskling, kollade massa filmer&mös hela natten, myspys! <3 sen vid fem på morgonen fick vi sånt damp, blev skit hungriga. så älskling lagade hamburgare&pommes åt oss, han är skit gullig när han lagar mat, min kock! :) haha. sen somnade vi till morgan pålsson - väderreporter eller vafan den hetter! skit cp film, men cp rolig haha. :) vaknade vid ett idag, sen vid två drog jag hem från älskling. sen home to mormor! <3 hon är världens bästa mormor jag lovar er! :D workade lite där, liksom no cash, no money, no life! sen vid fem tiden åkte jag home. duscha och fixade moi. sen snea jag och jesper på livet, så vi drog in till hbg och käkade mcd. HAHA! katastof, vi åker en resa på 45 minuter för att få mcd, gaaaalet! sen drog vi hem efter 2O min. hoppade av i tha bjuv, gick hem till min kusin Linda. checka hennes lägenhet, skit nice! :D sen var jag ute lite med älskling och tha folk. tog bussen hem vid tolv, och nu sitter jag här!

ursäkta biblen, men min dag iallafall! :)

peace!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0