18 juni

hejsan! :) idagens började jag att jobba O8.OO.. vaknade av två sms från älskling, ringde upp  honom och snackade, han hade varit vaken sen gårdagen, för han spelar wow med kompisar. förstår verkligen inte hur man orkar? haha. sen drog jag till jobb, men gick hem vid halv elva.. för jag har så jääävla mycket allergi, att jag nös blod? haha, bad bad. och nu sitter jag här bara, är hungrig men jag orkar inte resa mig och göra mat, lat men OCH? :D idag har jag och min daniel fem veckor, fem veckor är inte lång tid alls, det känns som om vi varit tillsammans jätte länge, men ändån är jag helt nykär? tiden går både snabbt&långsamt? 14/5 är vår dag, för alltid som vi har sagt! <3 vi träffas inte förens imorgon, träffade bara han i går morse när vi vaknade, :\ har aldrig varit utan honom såhär länge? haha! nu ska jag ringa jesper & be han komma med kladdkaka! ha d.

& jag ville bara till lägga att utan louise axelsson, är jag i n g e n t i n g.
älskar dig mest, mest i världen!

av: petrich - me gossip and fashion

mig då? :( haha! <3

2008-06-18 @ 12:24:41
url: http://petriiich.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0