18 juni


jag är chockad över mig själv.
fick höra din röst idag, för första gången på ett o ett halv år ungefär..
inget har någonsin varit bra mellan oss, och det kommer heller aldrig att bli.
men om jag ska vara 100 % ärlig, så är min högsta önskan att allt skulle
bli bra, att du skulle höra av dig, att du skulle vilja träffa mig, jag hade egentligen
bara blivit glad av att få höra dig säga grattis åt mig på min födelsedag.
men tro aldrig för mycket, för då blir man aldrig sårad.

The truth is not a day goes by without you on my mind
So many things I want to say: Still the words are hard to find
But I dont think I need big words to tell you how I feel cause when I say "I MISS YOU" that´s exactly how i feel. :/

det kommer aldrig bli bra, det är för sent för att lära känna sin dotter efter sexton år.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0