duktigt johanna!


jag är så himla dålig på att slita mig ifrån datorn!
och de stör mig så in i bomben.. klockan är just
nu OO.46, och jag ska upp om sex timmar? om
jag lägger mig nu, kommer jag verkligen inte att
komma upp i tid. och bra första intryck att komma
försent? nee. så det blir väl att jag sitter vid min
laptopiiis all night long, lyssnar på musik, skriver
i min blogg, kollar andras bloggar, fixar lite med
bdb och sen ska jag försöka städa mitt rum också.
ååh, jag vill sova, men jag har tre redbull att klunka
i mig, så vaken kan jag nog vara! ;b hade min bebis
varit hos mig hade jag kunnat mysa ihjäl mig med
honom, men nu är han hemma hos sig. :( men
imorgon ska vi MYSA hela dagen / natten, längtar!

av: petrich - me gossip and fashion

är det ditt rum bebe? :o

2008-06-16 @ 01:10:30
url: http://petriiich.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0