•• •

up d a t e ;
har svårt att hålla mig borta från datorn, vet inte om det är ett + eller - ? noppade precis mina ögonbryn, det behövdes kan
jag lätt säga, inte gjort det på tusen år känns det som. innan var dom ''naturligt'' stora o hade den ''naturliga'' formen som
jag faktiskt gillar mest, dvs när dom är går uppåt i slutet om ni förstår? men nu gjorde jag dom tunna, men fortfarande med samma form, skönt att ha de gjort nu! :) ska snart till ica och handla godis med mami, sen hem, städa rummet lite, och sen glo film&käka godis. :$ imorgon är det midsommar, jag förstår inte varför alla ser fram emot det? :s en gång för något
år sen sa en alban till mig; 'ni svenskar skapar tusen olika högtider bara för att ni ska ha en andledning till att ni ska få
dricka och bli stupfulla!
' .. jag håller faktiskt med honom om det haha! jag har slutat dricka helt och hållet nästan, inte druckit
sen den tredje maj, rätt duktig tycker jag! ;) .. får se hur länge de håller, men jag saknar inte det iallafall. men hur som helst, midsommar ska firas hos mormor med hela släkten, haha! sen när dom andra är som fullast & gladast ska jag till baby, eller om han ska hit, det vet jag inte? nu ska jag snacka med mamis!!

lollisarna, cecce, danne, ewie, jesper, linda, emma & mamma, tack för att jag har er! <3

av: Emma (:

tur du har slutat dricka iaf stort + på de ! (: haha glad midsommar på diiig, tack själv för du finns, älskar diig (v)

2008-06-19 @ 21:18:38

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0